|

Skærmbillede
Person- og checkliste oversigt
- Rødt flueben angiver uløste problemer
- Grønt flueben angiver løste problemer
- Grå søjler viser, hvor belastet af problemer en medarbejder er
- Åben gul mappe angiver valgt medarbejder/emne
- I checklisten kan der oprettes Problem Kategori, -Type samt -Emne. Det er valgfrit, om der oprettes et Problem emne
- Der kan vælges mellem en alfabetisk visning eller visning efter hhv. løste eller uløste problemer
Stamdata og Problemdata
- Bortset fra felterne navn og afdeling, kan det vælges, hvor mange felter der ønskes udfyldt.
- Nogle felter indeholder foruddefinerede værdier, der ikke kan ændres.
- Udfra felterne 'Størrelse, Påvirkning, Risiko' beregnes en faktor, der udtrykker Problemets alvor på en skala fra 0 - 9.
- APV sum er en beregning af samtlige problemer registreret for medarbejderen, hvor kvadratroden af kvadratsummen af problemets alvor beregnes.
Faner
- Fanen Overblik viser samtlige felter fra de øvrige 5 faner, således at et overblik kan opnås. Beskrivende tekst vises i det omfang, som skærmstørrelsen tillader det (oftest 1 - 3 linier).
- Data kan indtastes såvel under de respektive faner som under fanen Overblik.
- Når markøren placeres på navnet for checklisten, ændres fanerne til en stor vejledningsfane, i hvilken der vises evt. tilhørende branchevejledninger, instruktioner, oplysning om BST centre m.m.
| | |